Sepetang bersama MAT SABU di D'Templer

Di terbitkan pada Tuesday 3 April 2012 dan difailkan di bawah berita , , . Anda boleh mengikuti sebarang respons bagi entri ini melalui RSS 2.0 . Anda boleh meninggalkan respons atau trackback ke entri ini dari laman anda

Wangsa Maju – Jentera Pilihanraya Pas Kawasan Wangsa Maju akan menganjurkan satu majlis Hi-tea bertajuk “SEPETANG BERSAMA MAT SABU” pada hari Ahad 8/4/2012 bersamaan 16 Jamadil Awwal 1433H jam 5.00 petang.

Bertempat di Restoran de Templer, Jalan Melati Utama 4, Melati Utama yang terletak berhampiran dengan pejabat Pas kawasan Wangsa Maju, majlis itu akan dirasmikan oleh Timbalan Presiden Pas iaitu Ybhg Tuan Haji Mohamad bin Sabu serta dijangka dihadiri oleh pimpinan-pimpinan Pas serta Pakatan Rakyat Wilayah Persekutuan.

Majlis tersebut adalah bertujuan untuk memberi peluang kepada seluruh ahli-ahli Pas serta masyarakat setempat untuk bersemuka serta bermesra dengan pimpinan-pimpinan tersohor ini. Ianya juga sebagai ruang untuk Pas kawasan mengumpul dana pilihanraya di dalam rangka menghadapi Pilihanraya Umum yang ke-13 yang akan datang.

Semoga dengan adanya majlis ini, seluruh ahli serta penyokong perjuangan Pas akan dapat bersama-sama melibatkan diri di dalam wadah perjuangan ini. Firman Allah SWT,”Orang-orang beriman itu berjihad di jalan Allah dengan harta dan jiwanya” (As-Shaff ayat:10). Jika sebahagian orang beriman berjihad dengan jiwanya maka sebahagian yang lain pula boleh berjihad dengan menginfa’kan hartanya. Sesungguhnya kedua-duanya pasti akan mendapat balasan yang baik dari Allah SWT.

Untuk menghadiri majlis ini, orangramai boleh membeli kupon berharga RM50.00 dengan menghubungi sdr Izamuddin 019-3697792 atau Pn Nik 019-2663007 sebelum majlis berlangsung. Tempahan secara talian boleh juga dibuat dengan memasukkan wang ke akaun Pas kawasan di bank CIMB akaun no. 14200000358103 dan maklumkan no rujukan bank kepada pihak penganjur.

Sumbangan melebihi RM500.00 bolehlah terus diserahkan kepada Tn Haji Mohamad Sabu ketika majlis berlangsung. Kehadiran semua ahli-ahli Pas serta para penyokong adalah amat dialu-alukan.

0 Responses for “ Sepetang bersama MAT SABU di D'Templer”

Leave a Reply

Recently Commented

Recent Entries

Photo Gallery